Förlåt

Åhhhh, det var för länge sen jag bloggade, förlåt! Men har inte alls varit sugen på det, har så mycket i skolan och hinner inte göra något annat än att plugga. Hade varit jätte snällt om ni hade kunnat komma med förslag med saker jag kan blogga om.  Ska försöka nästa vecka också annars kanske jag kommer tillbaka på höstlovet eller nått?
 
Ialla fall så var jag i kyrkan idag på vår första träff med konfan, ska bli så sjukt kul. Vi delades in i grupper och körde något liknande en skavenger hunt. Kom näst sist hhaha, men sen snackade vi också om vad som kommer hända det kommande året. Jag längtar vääldigt mycket till lägert nu om tre veckor, bara 3 dagar. Sen blir det lånhläger i sommar och lucia i jul. Kommer nog vara ett minne för livet. 
Stack till dansen efter det och nu är jag hemma redo att sätta mig med alla böckerna igen, puuh. 
Dåligt med bilder just nu, ska fixa det till er inom kort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0