020913

Osminkade jag i somras, det är så underbart med sommaren.
Brun, osminkad och naturligt hår och ser ändå helt ok ut. Sen när skolan börjar och man inte fixar sig ser man ut som en vanrande soptip. 
 
Ännu en tidig morgon, det är bara tisdag och det känns verkligen som veckan sniglar sig fram. Längtar så mycket till helgen, då jag har fått en del överstökat. Matte prov, engelska och franska nu till onsdag, torsdag ocg fredag. Sen har då då lite extra på det. Hah, gud vad jag skriver mycket om plugget. Bara det att det är det ända i mitt lila huvud just nu. Ni får gärna skriva lite tips på vad jag kan blogga om i kommentarerna.
Nu ska jag bege mig mot skolan, börjar med idrott så det är sådär. Föredrar faktiskt idrott sista lektionen men men.
 

Kommentarer
Postat av: Elin Sundgren

Vilken fin och somrig bild!

2013-09-04 @ 16:00:40
URL: http://www.elinsuundgren.blogg.se
Postat av: Amelia

vad fin du är:)

Svar: Tack såå mycket! :)
Mathilda Andersson

2013-09-07 @ 11:06:03
URL: http://emmaochamelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0