+/-

+ Om två veckor är det prao, längtar sååå mycket! 
 
- Hade fysik prov idag, det var omöjligt. 
 
 
+ Jag har ett helt underbart år framför mig, kommer bli bäst! 
 
- Ser jätte mycket fram emot helgen, men samtidigt kommer jag gråta en hel del denna helgen...
 
+ Har dem bästa vännerna i världen. Ni vet vilka ni är <3 
 
- Vädert suger, fryser till döds på morgonen och svättas när jag ska hem. 
 
+ Att pll avsnittet kommer ut om någon vecka, helt awesome ju!!! 
 
- När man har noll inspo till bloggen eftersom skolan tar över
 
+ Har precis fått mitt barnbidrag, jobbar även så det är underbart. 
 
- Har way to much i skolan just nu, tar över ens liv
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0