Skola igen

Så, nu var det slut på ett härligt lov och skolan börjar igen. Samtidigt som jag är väldigt trött på skolan så vill jag bara göra allt, få alla prov och allting klart! Så det kan bli jullov, så man ändå kan få tre veckors vila innan man kan börja om. Jag vill faktiskt ha en ny termin, jag kan inte säga att skolan har gått dåligt men jag säger alltid innan skolan börjar att jag måste ta skolan mer på alvar och inte skuta upp saker. Här sitter jag och gör precis det jag inte borde, men det finns ju bara sååå mycket som är roligare än att plugga. 
 
Idag hinner jag nog inte uppdatera er mer, ska strax sticka till skolan och har sen väldigt mycket att göra när jag kommer hem. Förhoppningsvis kommer det väll upp något tidsinställt ikväll. Men vi får se, har som sagt inte så mycket tid! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0