En favorit

En riktig favorit, finns på hm för endast 49:90kr!
Tycker det är helt sjukt, ibland undrar jag varför man/jag handlar perfymer för 300 och upp när det finns perfymer som är så biliga och lucktar himla gott! Förstår om en perfym lucktar helt godomligt och man verkligen vill ha den oavsätt vad den kostar, men det är oftast inte så det är. Jag tycker ungdommar börjar bli för mycket när det gäller märken. Man köper Hunters för 1000kr när man kan köpa ett par helt vanliga svarta gummistövlar som ser lika dana ut utan märke för 100kr? Samma sak med kläder och perfymer, man köper kläder för hur mycket pengar som helst bara för att det sitter ett litet märke på! Jag dömer inte alla andra nu, jag kan göra samma sak! Men tycker det är så sjukt. Framför allt att man ska vissa upp det sen, lägger upp bilder på sina hunters bredvid sina hollister påsar och ovanför ligger massa odd molly kläder. Så onödigt. Att bara lägga ut det för att, det är skillnad tycker jag om man har en blogg och ska vissa vad man köpt t.ex. men när man bara lägger ut bilder på sina märkens kläder 24/7 så blir det lite patetiskt. Jag tror det är lite för att få uppmärksamhet, kolla hit jag är rik? Jag vet faktiskt inte, men det är ganska hemskt. Vet inte vad ni tycker? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0