New in

Nu är jag hemma igen, efter en väldigt lång dag måste jag säga! Vi var ju som sagt och kollade på Anton Ewald imorse vid 9, har en hel del filmer och bilder men då såklart mobil bilder som kanske kommer upp senare om ni vill? Vid 10 tiden gick vi där ifrån, vi gick ner en liten stund i västra hamnen men vädert var inte på topp så vi tog bussen in till stan. Där gick vi i minst 3 timmar, det var väldigt mysigt men jag var ganska trött mot slutet av dagen måste jag säga. Men fint väder har det blivit i alla fall, ni får bilder på vad jag fick med mig hem! 
 
                                                               Ett jätte gulligt linne från Jc för bara 50kr, toppen pris! 
4 söta små armband för 40kr, perfekta nu till sommaren! 
Till sist denna super sommriga och söta bikinin för bara 30kr, super fin färg när man är brun. 
 
Jag fick mig mig en liten sak till faktiskt, men det förblir en överraskning tills imorgon. Så glöm inte att gå in och kolla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0