Gääster

 
Min header är ju hur ful som helst, så jag tänkte byta mot denna? Vad tycker ni, är den fin eller har ni något annat förslag? Kommentera. 
 
Detta inlägget är tidsinställt eftersom att jag inte hinner hem efter jobbet, ska dirrekt till våra granar och äta där! Vid ungefär 10 måste jag gå hem...för jag ska upp och jobba. Tur att det är sista dagen imorgon, riktigt störigt. Men somsagt, jag får ändå 50kr/h vilket jag tycker är ganska bra att få i lön som 14åring. 
Kommer upp ett till tidsinställt inlägg imorgon vid 1 tiden, för hinner inte blogga innan jag ska till jobbet heller hah. 

Kommentarer
Postat av: carola

fina bilder! :)

2013-07-30 @ 18:36:47
URL: http://wecountingstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0