The end.

 
Nu är dte slut på alla sena kvällar och sovmornar, nu är det dags att komma in i verkligheten igen. Har verkligen haft ett sjukt unerbart sommarlov och jag är så sjukt tacksam för alla minnen. 
 
Idag var jag tillbaka i skolbänken igen, känndes både bra och dålig. Är ju samtidigt lite taggad för en ny start! Vi hade en väldigt kort dag, började nio och slutade halv tolv. Fick bara reda på en massa information precis som alltid. Det var även ganska kul eftersom det var ganska gruperat förra året och nu när vi kom tillbaka så helt plötsligt så var vi en jätte stor grupp, tycker det är super kul eftersom jag älskar att vara många. 
Sen efter skolan åkte jag och miki till bk för lite lunch, satt sen och snackade en massa, runt 2 tiden drog vi oss hem till Lollo där tenny, sara och johanna var. Sen har vi varigt där tills nu, känns ganska hemskt att man bara kommer kunna umgås såhär på helgerna. Eller enligt alla andra så är det så, att man inte kommer kunna ha ett liv i åttan. Men vi får se, hoppas i alla fall det! 
 
Ska ut och springa en liten runda nu, hörs ikväll puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0