Skolan

Hemskt ledsen för den dåliga uppdateringen! Har verkligen velat göra det mesta utav dessa sista dagarna innan man måste börja bo vid sina böcker igen. I tisdags var jag med tjejerna efter skolan, vi åt på bk och sen åkte vi hem till louise och snackade. Sen stack vi ut och cyklade lite, har nog redan berättat det! Sen i onsdags så åkte jag hem dirrekt efter skolan. åkte och handlade med mamma sen stack jag ut och sprang en runda. Fick sen även sjukt ont i magen och huvdet..Sen kommer vi då till idag då jag har varit med Tenny, vi har mest snackat spelat lite sims hehe och myst. Åkte hem vid sju tiden, förlåt för ett slarvigt inlägg kanske men kännde att jag behöve uppdatera oavsätt vad klockan var. Nu ska jag hoppa ner i sängen, sleep tight! :)
 
Delar med mig av en instagram bild, min sommar i bilder. maathildaa_ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0