Morgondagen

fin ros. slut på bilder
 
Helloj. 
 
Var ute och sprang tidigare ikväll, super härligt eftersom det var minst en vecka sedan. Ska försöka springa varje dag nu, men somsagt försöka. I alla fall så tänkte jag mest bara checka in lite på er, se hur ni mår? Jag själv mår faktiskt super och ska snart lägga mig och sova. 
 
Morgon dagen ser ut ungefär såhär: 
Jag vaknar upp vid nio tiden, ska ta emot någon leverans eftersom att ingen annan är hemma. Fixa ihop lite god frukost till mig själv och sätta mig anntingen ute i solen eller i soffan och kolla film. Beror på vädert självklart. Sen blir det att fixa klart rummet till hundra, har fortfarande inte blivit helt klar..går ju mest och slöar. Men sen vid 4 tiden ska jag börja göra mig iordning för jag ska hem till Linn imorgon, hon och Miki ska ha en lite sleepover eftersom dem har fyllt år. Jag längtar jätte mycket, för dte kommer bli så himla kul och mysigt! Vi ska sova utomhus i ett stort fest tält, tror vi blir 6-7 stycken, vi som brukar träffas alltså. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0