mera plugg

 
Oj, hur hände detta? Var kom allt ifrån? Allting bara föll från himlen och landade mitt framför mina ögon, nä men nästan. Har haft ganska mycket att plugga, har matte prov nästa vecka, franska till imorgon, fysik prov och lite annat smått och gott! Kommer tyvärr lägga det mesta va denna helgen till att plugga, känns skönast så. Sen är jag klar med det mesta till nästa vecka börjar och alla nya läxor kommer. Åttan blir tuff, men det är bara att vara tuffare. 
 
Annars har jag inte så himla mycket att berätta, när jag kom hem från skolan idag åt jag lite snabbt plockade undan på mitt rum sen satte jag mig framför böckerna och pluggade. Tog lite energi boost och sen fortsatte jag plugga, sen var det dags för middag och sen plugg igen. Imorgon är det fredag och jag tänker inte egna min fredag kväll till plugg, ska därför försöka komma på lite tidsinställda till nästa vecka för det blir för dålig uppdatering annars. Ska ändå försöka göra lite inlägg när jag kommer hem och så. 
Pussar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0