Kladdkaka

 
            
God, miss this wondeful place! 
 
Hejsan!
Jag kom hem för ungefär en halvtimme sedan och har precis ätit. Om ett tag kommer Daniel hit så ska vi fira honom lite, för han har tagit kör kort...så duktigt haha. Nejmen det ska bli mysigt för vi ska äta lite tårta och sånt. 
 
Har annars haft en super bra dag, var ju som sagt i stan med louise idag. Vi åkte in vid ett tiden och gick dirrekt till espresso house för en efterlängtad Frapino. Sen har vi bara stosat runt i lite olika affärer, fick med mig lite smått och gott hem som jag vissar er i ett inlägg tillsammans med lite annat jag glömt vissa för er. 
Ha det bra sålänge, och förresten tack så mycket för att ni kommit igång och börjat läsa igen. Statistiken sjönk ganska mycket där några dagar men nu är den påväg upp igen. Love u 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0