Frukost

Namnamnam, så himla gott. Fick upp tidigt som jag sa igår och tog mig tiden att göra amerikanska pannkakor! Det är så himla gott och mycket mer mättande än vanliga pannkakor. Har ni provat någon gång, tycker ni att det är gott? 
Nu är solen framme igen efter en veckas moln och regn, ska ut och lägga mig en stund i solen så man kan få lite färg till nu innan skolan börjar. Vid ett tiden har jag och min mamma blivit bjudna ner till våra grannar för att äta lite lunch, trevligt. Är nog där någon timme sen drar jag dirrekt hem till Linn! Som jag skrev i förra inlägget så ska hon han typ en sleppover. Så det är min dag, händer inte så mycket men det kan vara skönt ändå ju! Hör av mig sen, puss!
 
 

Kommentarer
Postat av: felicia

Gott :D

2013-08-15 @ 12:03:11
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Silvia

Jättefin blogg. Checka in på min blogg tjejen ;)

2013-08-15 @ 14:19:04
URL: http://www.nattstad.se/SilviaS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0